Zarządzanie nieruchomościami
Cel i zadania określone przez naszych Zleceniodawców są realizowane z wykorzystaniem funkcjonującego w Firmie komplementarnego systemu zarządzania obejmującego:
- Usługi prawne w zakresie obsługi nieruchomości, prowadzenie czynności prawnych związanych z administrowaniem i zarządzaniem obiektami, w tym reprezentowanie przed organami administracji publicznej.
- Planowanie strategiczne i operacyjne - przygotowanie rocznego i wieloletniego planu gospodarczego.
- Prowadzenie obsługi księgowo - finansowej, która obejmuje:
- sprawozdawczość finansowo - księgową,
- weryfikację faktur i rachunków kosztowych i dochodowych pod względem merytorycznym i formalnym.
- prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów i przychodów,
- dokonywanie bieżącej kalkulacji kosztów uwzględniającej potrzeby i oczekiwania właścicieli lokali w nieruchomości wspólnej,
- prowadzenie systemu rozliczeń opłat za własność wspólną,
- prowadzenie windykacji należności i podejmowanie kroków w stosunku do dłużników,
- dokonywanie kalkulacji stawek opłat dotyczących pokrycia kosztów utrzymania części wspólnej nieruchomości.
- analizę ekonomiczną.
- prowadzenie biura administracji oraz obsługę administracyjną i techniczno - eksploatacyjną obsługiwanych obiektów.
- kontrolę i ewidencję stanu technicznego obiektów poprzez prowadzenie nadzoru nad :
- utrzymaniem stałej sprawności oświetlenia obiektów,
- utrzymaniem stałej sprawności kanalizacji fekalnej,
- utrzymanie stałej sprawności kanalizacji teletechnicznej
- utrzymanie stałej sprawności instalacji: wodno-kanalizacyjnej, co, gazu z zabezpieczeniem ich dostaw.
- Prowadzenie dokumentacji technicznych obiektów, instalacji i infrastruktury towarzyszącej.
- Organizację obligatoryjnych przeglądów budowlanych,
- technicznych,
- sanitarnych,
- przeciwpożarowych stosownie do wymagań Prawa Budowlanego.
- Organizację napraw, remontów bieżących obiektów i infrastruktury towarzyszącej, modernizacji nieruchomości.
- Utrzymanie czystości obiektów poprzez prowadzenie nadzoru nad utrzymaniem należytego stanu sanitarno - porządkowego obiektów oraz altan śmietnikowych.
- Zawieranie umów w imieniu właścicieli na dostawę mediów, wywóz nieczystości i innych umów zapewniających obsługę obiektów.
- Pełnienie nadzoru nad wykonawstwem prac zleconych przez właściciela.