Strona Główna
OGŁOSZENIE
Firma Słoneczny Dom poszukuje pracowników na stanowisko:
KSIĘGOWA
(w zaktesie rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych)
ADMINISTRATOR
Osoby zainteresowane, proszone są o kontakt telefoniczny: tel: 502562464
lub email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
O Nas
Słoneczny Dom Sp. z o.o. od 2002 roku zajmuje się kompleksową obsługą zarówno nieruchomości budynkowych jak i terenów zewnętrznych. W tym czasie daliśmy się poznać jako odpowiedzialny i osiągający sukcesy, a zarazem elastyczny i dynamiczny partner dla wielu Wspólnot Mieszkaniowych i firm.
Specjalizujemy się w obsłudze małych i dużych wspólnot mieszkaniowych, choć równie duże doświadczenie posiadamy w zarządzaniu obiektów komercyjnych jak i nieruchomości gruntowych.
Doświadczenie zawodowe zdobyte przez okres funkcjonowania naszej firmy w zakresie obsługi eksploatacyjnej obiektów, a także w procesie zarządzania i administrowania nieruchomościami, pozwala nam zapewnić pełny serwis począwszy od zarządzania i administrowania, poprzez obsługę księgową, techniczną, czy prawną, a skończywszy na utrzymaniu czystości i pielęgnacji zieleni.
Słoneczny Dom Sp. z o.o. proponuje Państwu profesjonalną obsługę gwarantowaną kwalifikacjami zatrudnionych w naszej Firmie pracowników. Trzon naszej firmy stanowi odpowiednio dobrany i przygotowany Zespół Obsługi Nieruchomości, składający się z wysokiej klasy specjalistów wszystkich dziedzin i branż niezbędnych do realizacji zadań związanych z całym procesem utrzymania nieruchomości, a w szczególności licencionowani zarządcy, administratorzy, ekonomiści, księgowi, inżynierowie różnych specjalizacji, czy prawnik z dużą praktyką. Pozwala to sprawnie i kompetentnie wykonywać powierzone nam zadania. Zarządcy, administratorzy i pozostali specjaliści są doskonale przygotowani do wykonania powierzonych im zadań przy czym posiadają wieloletnią praktykę w zawodzie popartą wieloma sukcesami.
Naszym największym atutem jest fakt, że o obsługiwane przez nas nieruchomości dbamy jak o własne dobro, podejmując wszelkiego rodzaju działania podnoszące bezpośrednio jakość zamieszkiwania i eksploatacji, jak również wpływające w dłuższym okresie czasu jakim jest cały proces związany z zarządzaniem nieruchomościami - na podniesienie wartości nieruchomości.
Na co dzień stosujemy nowoczesne metody pracy – sprawdzone procedury, ciągle doskonalone i usprawniane, nowoczesne oprogramowanie Weles3 w zakresie obsługi finansowo-księgowej jak i technicznej, umożliwiające naszym klientom samodzielny dostęp do kartotek księgowych i rozliczeń, jak również podstawowej dokumentacji przez internet. Uzgodniony na etapie rozpoczynania współpracy sposoby komunikacji i raportowania pozwala nam zapewnić optymalny poziom obsługi nieruchomości i pełną satysfakcję klienta.
Jesteśmy w stanie samodzielnie realizować niezbędne procedury z zakresu utrzymania nieruchomości w odpowiednim stanie technicznym. Wykonujemy lub nadzorujemy wszystkie niezbędne przeglądy okresowe wymagane Prawem budowlanym. Posiadane doświadczenie i wiedza pozwalają nam zapewnić optymalne warunki eksploatacji budynków, przy jednoczesnym minimalizowaniu kosztów utrzymania nieruchomości w długim okresie.
Chętnie również podejmujemy wszelkie działania związane z integracją społeczności zamieszkującej obsługiwane przez nas nieruchomości - inicjując jednocześnie procesy związane z wyposażeniem obiektów w bogatą infrastrukturę, która niejednokrotnie nie została zapewniona przez Inwestorów osiedli jak: wykonanie ogrodzeń terenu nieruchomości, budowa placów zabaw i terenów rekreacji.